onsdag den 12. juli 2017

Nyt liv til dine AR

Viste du godt at der kan gøres noget ved smerter i og omkring ar, 
både nyere og gamle ?

Jeg har igennem mine år med KST stødt på mennesker der har været kastebold i systemet på grund af smerter tilsyneladende uden grund.

Nogle gange har jeg ikke selv fanget det lige med det samme, for klienten er måske kommet af en helt anden grund end ar, de oplever smerter rundt omkring føler sig måske "trukket lidt skævt".

Jeg har mødt en kvinde i 30'erne som kom pga dårlig ryg, undervejs fortæller hun at hun ikke kan løbe fordi hun har smerter i sit ene ben. Jeg spørger nærmere ind og hun fortæller at hun som ung ca 15 år havde haft et alvorligt brud i skinnebenet, og havde haft søm og skruer i, som senere var fjernet.

I Kranio-Sakral terapien er der mange skønne teknikker og en af dem er meget effektiv til at afspænde arvæv med, så jeg spurgte om jeg måtte bruge lidt tid på benet.

Jeg er sikker på at hun følte det var spild af tid, for det var jo en gammel skade op hun havde jo vænnet sig til at sådan var det.

Men jeg fik lov og brugte 20-30 min på benet de næste 2 gange.

Hendes overraskelse var kæmpe stor, smerterne omkring fod og ankel var væk, som i "helt væk", hun havde endda prøvet at løbe en lille tur, og det var gået fint.

Hun havde tidligere også været meget berørings følsom på benet det forsvandt også.

Selve arret så også finere og mere glat ud..

Så hvis du har et gammelt ar der giver problemer, så er der en chance for forandring. 

Du kan booke din tid Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar